.

.

poniedziałek, 17 lutego 2014

Krótko: Dzień Kota, pierwszy skowronek i złota myśl na poniedziałek

No właśnie.
17 lutego to tradycyjnie, od 2006 r. obchodzony także w Polsce.


Przyłączam się do życzeń dla wszystkich kotów, choć może nie tych co nagminnie zżerają ptaki, ryjówki i jaszczurki czy żaby...
Niech i Jagoda życzenia przyjmie, choć jej wrzucanie ścierki sprzed drzwi kuchni do kuwety, po tym jak strzeli w nim kloca,wpienia mnie codziennie!
Fakt, powinnam przywyknąć chyba?
Kici też pożyczę, choć zaraza nierzadko zostawi ślady swej aktywności perystaltycznej pod szafą, albo za kanapą. Nie pozwala o sobie zapomnieć, choć raczej jest z tych mniej łaknących ludzkiego towarzystwa....

Nieodżałowany Iwanek....

Asani (Assasini)...żal, że już za Tęczowym; tragicznie...

Asani i Jagoda

Iwanek spreclony

Jagoda

Jagoda



Iwanek

Ruda, Asani i Garip
Skowronek pierwszy tej...zimy.
Zawsze się uśmiecham do siebie, choćbym nie wiem jak smutna czy zła była.

A na koniec- sama prawda. Truizm niby, ale nie wszyscy dostrzegają.

z: racjonalista.pl

18 komentarzy:

  1. Moja szóstka również przesyła najserdeczniejsze życzenia pobratymcom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkim kotom...najlepszego....
    a tekst ostatniego zdjęcia powalający prawdą:D

    http://leptir-visanna6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tupaja, Ty jak już coś napiszesz, to czysta prawda:):):)
    Kotom wszelakim ślę życzenia pachnące sardynką bynajmniej nie w oleju, bo po tym pędzi strasznie:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo głasków dla całego towarzystwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego dla wszystkich miauczących sikunów mościckich!:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jagoda pod piecem jak moja Grażynka - dymi się, a nie wylezie! Na tapczanie też pełna obsada. Ale sobie nas wyszkoliły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mnie zastanawiało jak one wytrzymują to suche, gorące powietrze....

      Usuń
    2. Gdzieś czytałam, że koty spoko wytrzymują 50 stopni. Grażynka na pewno!

      Usuń
  7. Koty to dranie:))) Nie martw się klockiem, mój "niekot" dziś też postawił na środku pokoju, a o 4:30 gnałam na spacer, żeby nie postawił drugiego. A tak go u Kretowatej pochwaliłam...........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, bo z kotami to nigdy nie wie, oj, nie wie się....

      Usuń
  8. Moje wszystkie 6 życzenia odwzajemniają.
    A z tym ch. prawda najprawdziwsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kot tez czlowiek i od czasu do czasu ptaka upolowac musi...
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  10. motto na poniedzałek (i nie tylko) prawdziwe.Znam inną wersję: "kto się ch.urodził kanarkiem nie zdechnie".Kocisonów mam brak,więc tylko wzdycham w ich święto (za nimi).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne, wszystkie pręgowane, najpiękniejsze!
    Mówiłam, że Kocice to zuo:-) ale i tak je kochamy.
    Skowronek!!!!!
    I co prawda, to prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assani miała umaszczenie tabby...Piękna była!

      Usuń
  12. Nie jestem kociolubna, ale skowronkolubna bardzo. Jeszcze czekam na dzwonki na niebie, jeszcze ich nie ma, ale to czekanie też piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardziej za psami, ale koty mają w sobie coś (również wpieniającego) :)

      Usuń
  13. głaski kociakom... !!! uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń